Thursday, April 8, 2010

Feedback & Tdg Mysarah

Asalamualaikum…

I’m back. It’s been a while since I last updated my EC’s page. Lately disambar dgn kesihatan yg tak mengizinkan…then menyelit juga projek jaet tdg, anak tudung atas oderan customer offline dan online. Alhamdulillah…tq ols esp. my customer yg supportives, responsives and most of all respect me as I myself merangkap tokei, shopper, tukang jaet tdg2 EC u ols outhere..segala feedback I received I akan cuba improve utk hasil yg lebih baik..Your feedback is very important to us!

Now dah demam tdg awningless lar pulakk ie tdg ala2 syria, tapi I namakan Tdg Mysarah. Acteli Tdg Mysarah diubah suai dari template original Syria, I dah wat cutting baru , modified sikit kat lekuk bahu..cam template ariana. Ada effect scallop kat dada. At the moment labuh tdg cover the boobs.. but once again if u ols prefer resting on top of bukit bukau, just adjust kat depan dengan tarikkan ke belakang..


-Preview Tdg Mysarah -

Inner (head scarf) + outer tdg menggunakan either kain jersey, cotton jersey atau lycra printed. Pls ask if u have any preferences..

Harga utk koleksi 2 pcs Tdg Mysarah (TMY)

INNER only : RM8.00

OUTER :
Elida style : Length 42cm : RM35.00
MYsarah (Modified syria) : Length 42-47cm : RM38.00

1 set : Add inner + Outer (Exclude postage)

As always as an appreciations for my customer who purchases 3 pcs inner, outer or more in 1 shipment FREE posting via poslaju. Pls email for availability.


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...